29.09.2013

Sketchy Colors #180 - Skisse ♥

Stille fra meg en stund nå... Ja jeg er der hvor det ikke er noe gøy å lage kort... bare et ork, så jeg tar tiden til hjelp, så kommer det vel tilbake... HÅPER JEG!!! Har jo et overfylt rom bare med godsaker til å kose meg med!!! Så det må komme tilbake en eller annen gang!!

I dag er det søndag igjen, og Sketchy Colors jentene er klar med ny utfordring til dere. I dag er det en skisse vi har til dere. En skisse som jeg likte kjempegodt, og håper at dere også liker, og lager et kort eller to til. Bli med da vel :)
Her er mitt kort, ikke det beste bildet. Det er tatt med Ipaden min ;) Jeg glemte helt å ta bilde av det før jeg leverte det fra meg... Men med litt magisk bilderedigering fra en herlig og god dame, så ble det sånn.
 Alle som kjenner Pion sine nydelige papirer, vet at det ikke er helt de rette fargene her, men sånn kan det gå når en glemmer å ta fram kameraet :)

Ha en nydelig søndag, den siste i september!!!
Klem fra Jannhild

8 kommentarer:

Unni A sa...

Wow det var helt nydelig! Virkelig lekkert!
God søndag :)
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort Jannhild !!
Håper lysten kommer snart tilbake til deg :)

Klem,Kjersti

Åse-May sa...

Lekkert kort som vanlig.
Du må bare komme tilbake i form....gleder meg veldig til alt du lager. Klem

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Jannhild ♥

Klem!

Mona sa...

Så flott kort, Jannhild! Nydelig, som alltid!
Kjenner meg igjen i det du skriver. Hender også at jeg synes kortlaging ikke er gøy, men et ork. Det føles håpløst, i alle fall hvis det er noe som må være ferdig!
Følger med deg og er innom her hver gang du legger ut noe nytt, er bare så dårlig på å kommentere!
Ønsker deg en fin ny, forhåpentligvis kreativ, uke!
Klem fra Mona

Sophie sa...

Wunderschön, liebe Jannhild.
Die Karte wird große Freude bringen :-)

Sophie xx

Kreativelena sa...

Flott kort. Leit og høre at du ikke er helt i det kreative hjørnet om dagen. Men jeg sender deg litt mojo, så håper jeg den i det minste virker bittelitt ;-)

Epie sa...

Gorgeous cards ...Jannhild ,
I will be your follower !

Hugs Epie

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin