01.09.2013

Sketchy Colors #176 - Skisse ♥

Søndag igjen og vi jentene inne på Sketchy Colors bloggen har en ny utfordring til dere - en skisse i dag, laget av Wenche.
Gå inn å sjekk den ut og bli med da vel :)
Her er mitt kort laget etter skissen.
Jeg har brukt de alltid så vakre mønsterarkene fra Pion Design. Elsker de bare!!
Bildet mener jeg er fra et vintage ark av Lindas Design.
Ellers har jeg pyntet med leirepynt (papirleire - hekta!!), perler, swirler, blomster, charms og kakeservietter.
Papirleire hjørnene har fått på seg litt rubons farge. Ser ut som er sminkeskrin med noen farger i :)
Ønsker alle en strålende søndag, og en fantastisk flott uke!
Mange klemmer fra Jannhild
xxx

5 kommentarer:

Jorunn sa...

For et nydelig kort! Så herlig motiv og papirer. Lekkert pyntet med alle blomstene :)
Klem, Jorunn

❤ Kaia sa...

NYDELIG Jannhild..
Lekket pyntet, og kjempesøtt bilde...
Ha en flott søndag...

Klem fra Kaia

Bärbel sa...

Die Karte ist so bezaubernd schön und innen und außen ganz wunderbar gestaltet.

Unni A sa...

Åh så vakkert kort! Lekkert papir og pynt, og like vakkert inni som foran.
klem Unni

Scrappellen sa...

Jeg blir like imponert over de delikate og utrolig vakre samstemte kortene dine hver gang, Jannhild♥♥..Dette var bare nyydelig..og fint med de hjørnene, og at innsiden er like vakkert utført, det liker jeg!! :)
Ønsker deg en fin dag, tross regn vind og høstbesøk!;)
Klemmer, Ellen

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin