25.08.2013

Sketchy Colors #175 - Fargeutfordring ♥

God formiddag alle sammen!! Treige meg i dag... Fikk ikke laget innlegget klart, da det gikk i ett her i heimen. Men nå var det tid til det :)
Søndag og det betyr ny utfordring fra jentene inne hos Sketchy Colors. Det er tid for fargeutfordring igjen, og fargene er: GRÅTT - GULT - HVITT.
Her er mitt kort.
 Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design, stempel fra Bildmålarna som jeg har fargelagt med Copics. Ikke alltid like lett det skal jeg si... 
Ellers har jeg pyntet med blonde, blomster, osteklut, perler, hjemmelaget gipspynt og en sommerfuglbord fra Joy. Den er finfin :)
Swirlene og hjørnet er laget av gipsformer. Det er sååå gøy!! Takket være en herlig og årlig sommertur til Marianne, fikk jeg se noe fint oppi en boks hun hadde, og vips så var jeg hektet bare ved synet!! Straks jeg kom hjem var det å sette igang søkingen, og nå har jeg fått mange former i hus, gips og jeg har også laget endel former selv! Det er så kjekt å lage fin pynt, og så enkelt det er!! Marianne har laget en flott tutorial på hvordan en lager former selv. Sjekk den ut HER!
Ha en nydelig søndag!! Nyt siste resten av sommervarmen!! Her er det DEEEEILIG!!!!
Mange klemmer fra Jannhild
♥♥♥

12 kommentarer:

Åse-May sa...

Vakkert kort som vanlig.....stiligt og lage svirlene sjølv. Klem :)

noras kreative blogg sa...

Nydelig kort Jannhild :)
Smart med svirlene. Et tips er å bruke papirleire. Tørker fort og er lettere enn leire :)

ania sa...

Urocza, sympatyczna karteczka z cudnym stempelkiem!!

Ida sa...

Nydelig farget dette da!:))
Vakkert kort, og sommerfuglene er vakre!:))
Ida

Janne-Lise sa...

Nydelige farger og nydelig stempel - du er flink å male du. LIkte oppsettet på blomstene dine.

god søndag

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott kort Jannhild, og swirlene dine var rålekre......
Nydelig fargelagt motiv....og sommerfuglborden var rålekker den og...

Klem fra Kaia

Unni A sa...

Nydelig kort, stilige farger sammen. Så morsomt å lage pynten selv! Jeg har hatt planer om noe lignende men har ikke kommet så langt ennå. Takk for påminnelsen :)
klem Unni

Lill Anita sa...

Nydelig kort med flotte farger.
Fine detaljer.

Ha en fin mandag og uke :)

Klem :)

Sophie sa...

Eine süße Karte, sehr niedlich.
Und die schönen Schmetterlinge an der Seite machen die Karte perfekt :-)

Liebe Grüße von Sophie

Tuppenshobbyblogg sa...

Helt nydelig dette kortet. Så flotte farger og fargelegging. Nydelig pynting med sommerfuglene,hjørne og blomstene.

Klem,Kjersti

Bodil sa...

Nydelig kort. så fine gipsfigurer og sommerfuglkanten var lekker.
klem :)

Bärbel sa...

Eine niedliche Karte mit einem süßen Motiv.

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin