18.08.2013

Sketchy Colors #174 - Skisse ♥

Sketchy Colors er ute med utfordring # 174 i rekken!! Denne søndagen er det igjen en flott skisse vi har til dere. 
Jeg har brukt herlige papirer fra Maja Design på kortet mitt, og motiv fra MoManning.
Håper at dere hiver dere med på utfordringen!! Flott metallpynt premie!!
Her er kortet mitt i full size :)
 Jeg har som skrevet, brukt Maja Design mønsterpapir, digimotiv fra MoManning, farget det med Copicsog pyntet kortet med perler, HugSnug som jeg har sprayet med Glimmer Mist, blomster og et hjørne av gips som jeg har laget selv :) Ble så inspirert av Marianne da jeg var på besøk hos henne her i sommer, at jeg måtte gå til innkjøp av former og leire, og "deig" til å lage former selv. Knallgøy!!! Jeg har sprayet gipshjørnet med Glimmer Mist. Tekststempelet er fra Papirgleder.
Inni kortet har jeg brukt et tekststempel fra Kort og Godt.



3 kommentarer:

Beate sa...

Du imponerer stadig Jannhild :) Nydelige kort!

Åse-May sa...

Lekkert som vanligt....klem

Unni A sa...

Så søtt motiv, nydelig fargelagt! Nydelig kort!
Unni

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin