16.06.2013

DT Sketchy Colors #168 - Skisse ♥

 Skisse på dagens søndag :)
Sketchy Colors har i dag en flott skisse til dere. Håper vi ser kort fra dere alle!!! 
Her er mitt kort til skissen.

 Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design, motiv fra Bildmålarna, farget det med Copics og pyntet med symaskins søm, blomster, brads og charms. Tekststempelet er fra Papirgleder.no

 Tekststempelet inni er fra Kort og Godt ♥
Ha en aldeles nydelig søndag!
Neste søndag reiser hele familien til det store utland, destinasjon: USA!!! Gleder oss alle mann alle!!
Klem fra meg til dere!
Jannhild

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Såååå nydelig Jannhild...
Lekker fargelegging, og helt nydelig pyntet...

Klem fra Kaia

Unni A sa...

Kjempefin skisse, nydelig kort! Så lekkert du har pyntet!
God tur til USA :)
klem Unni

Bodil sa...

Nydelig kort :)

God tur :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig, Jannhild !!
Nydelig fargelagt og så var det så fint at han lille satt på kanten. Hærlig med den lille foten som stikker ut.

Klem,Kjersti

Karin Dahl sa...

Et herlig kort, i lyse fine farger:) Et flott fargelagt motiv, og et fint oppsett:)
Ønsker deg en god tur til USA.
Der skulle jeg også ha vært nå.(i San Diego) Men jeg kuttet meg i foten, så den turen ble ikke noe av. Du får nyte turen litt for meg også når du er der;)
Clemzy Karin D

Bärbel sa...

Die Karte ist ganz zauberhaft, liebe Jannhild, mir gefallen auch die Innenseiten sehr gut.
Liebe Grüße, Bärbel

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin