19.05.2013

DT Sketchy Colors #164 - Skisseutfordring ♥

Søndag, vel overstått 17. mai feiring og pinsedag! Fri i morgen for alle i heimen, herlig!! Da skal jeg sove til jeg våkner, eller til Maren vekker meg, og hun er flink til å sove lenge :)
Søndag ja, det betyr ny utfrdring fra oss jentene i Sketchy Colors, denne gangen er det en skisse som gjelder.
Her er mitt staffilikort til skissen, tredje på rad med samme motiv.... men nå skal jeg gi meg!! :)
 Jeg har brukt mønsterark fra Fab Scrap? tror jeg :)
Motivet her jeg fått av Tine og er et gratismotiv som du finner på facebook siden The Digistamp Shack. Der er det myyyye gøy!! Sjekk det ut!!
Jeg har fargelagt motivet med copics.
Pyntet med blomster som jeg farget turkisgrønn med copics, bånd og fløyelsbånd, bling, charms og sommerfugler fra en MS punch. Tekststempelet er fra Papirgleder.
 Jeg har brukt fargene:
Hud: E000-00-21-93-W3
Hår: E31-33-35-39-W5
Turkisgrønn: BG11-13-15
Rød: R35-37
Ha en flott søndag, og en fortsatt flott Pinse!
Klemmer fra Jannhild

8 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et fint kort og et flott fagelagt motiv:)
Kan tenke meg det er deilig å kunne sove lenge en dag. Du får nyte det fine været og kose deg resten av pinsen:)
Clemzy Karin D

Åse-May sa...

Herre min gud så nydeligt ....digger korta dine altså.
Ha ei fin helg videre...klem

Pinklady 68 sa...

Et helt nydelig kort dette også Jannhild! Stilig dette motivet og du har fargelagt det sååå fint!! Superfine alle de tre siste kortene dine:-) Me like:-)

Nyt fridagene og ha en fin pinsehelg!
KLem Laila.

Tuppenshobbyblogg sa...

Såååå nydelig !!
Du er helt rå på fargeleggingen og dette motivet er så tøfft syns jeg.
Nydelig pyntet.der lærte jeg noe nytt igjen.....fargelegge blomster med copics :)
Nyt finværet fortsatt.

Klem,Kjersti

Heidi sa...

Utrolig lekkert.
Nydelige farger og motiv du har brukt.

Klem Heidi:)

Unni A sa...

Enda et nydelig kort med det flotte motivet! Artig å se hvor forskjellige kortene dine blir selv om motivet er det samme. Nydelige farger du har brukt her også, nydelig fargelagt og så flott dekorert!
klem Unni

Bodil sa...

Nydelig kort i fine farger. Flott motiv du har brukt på dette kortet.
God helg ♥

Sivic sa...

Flott konfirmasjonskort, med flott motiv og flotte farger!!
Ha ei fin helg, klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin